Handlekurv


Handlekurven er tom

Sum total

0,-

Inkl.mva - ekslusiv frakt

Kundeservice

EKSPEDISJONSTID

Vi jobber hardt for å holde ekspedisjonstiden under 10 virkedager, og som regel leverer vi innenfor 3-5 hverdager.

KUNDESERVICE

Mail: post@virrevapp.no
Facebook: Virrevapp

Telefon: 64 90 88 44 - betjent mandag til torsdag kl. 12-14

LEVERING OG FRAKT – bestilt via vår nettbutikk
Alle varer sendes som servicepakke med Bring/Posten. Du har derfor mulighet for å følge pakken via sporingsnummer fra den sendes til den er levert. Dette finner på på "min konto".

Pakken sendes som privatpakke og skal avhentes på utleveringssted. Frakten er NOK 89,-. Når du har mottatt pakken, skal du kontrollere varene. Hvis pakken og/eller innholdet er skadet, ber vi deg straks ta kontakt med vår kundeservice eller Posten.

Har du spørsmål til frakt eller levering, så ta kontakt med vår kundeservice. 

LEVERING OG FRAKT – bestilt via visning/en forhandler

Alle varer sendes som servicepakke med Bring / Posten til vertinnen/forhandler.
Pakkene sendes som privatpakke og skal avhentes på utleveringssted. Frakten er NOK 49,- hvis du kjøper varene til et Visning eller Åpent Hus arrangement. Når du har mottatt pakken, bør du kontrollere varene. Hvis pakken og/eller innholdet er skadet, ber vi deg straks ta kontakt med vår Kundeservice eller Posten. 

Alle pakker som forlater vårt lager er forsikret. Er pakken og/eller innholdet er skadet når du får det, gi straks beskjed der du henter pakken. Dersom du har åpnet pakken og oppdager skade, kontakt oss for å legge inn en reklamasjon. 

Ved bytte til en ny vare, tilkommer en ekspedisjonsavgift på NOK 45,-. Denne debiteres ved leveransen av dine ertsatningsvarer.

Når du returnerer disse varene til oss, er du selv ansvarlig for transportrisikoen. Returner derfor aldri varer pr. brev, da disse ikke er er forsikret. Behold alltid kvitteringen.

Angreskjema får du tilsendt på mail. 

ANGRERETT

Du har full angrerett i 14 dager fra du har mottatt varen, forutsatt at du ikke har brukt varen og at den returneres i uskadet tilstand. Angreretten gjelder ikke strømpebukser, sokker, undertøy og salgsvarer. 

Ved retur eller bytte av varer, betaler du selv returfraktkostnaden ,og vi tilbakebetaler ikke våre fraktkostnader. Dersom det derimot dreier seg om en reklamasjon på grunn av skadet vare eller at vi har ekspert feil vare til deg, tilbakebetaler vi samtlige fraktkostnader i tillegg til at du får tilbake dine utlegg for varen. 

Vi følger Forbrukerrådets anbefalinger. 

SIKKERHET

Vi samarbeider med DIBS som tar seg av kortbetalinger. DIBS er Nordens ledende leverandør av betalingstjenester via internett og er sertifisert av banker og kortutstedere til å håndtere betalingstransaksjoner på høyeste sikkerhetsnivå. DIBS er PCI (Payment Card Industry) sertifisert av VISA/MasterCard. Virre Vapp lagrer ingen kredittkortnummer da dette håndteres av DIBS. 

3D-Secure teknologien er utviklet av VISA og Mastercard og er til for å identifisere kortinnehaveren ved kjøp online. Identifiseringsprosessen er likeverdig den som benyttes ved uttak i minibank og bygger på at en personlig kode/passord benyttes i forbindelse med kjøpet. Med denne teknikken får salgsbedriften betalingsgaranti og kortinnehaveren kan være sikker på at kortene hans/hennes ikke kan benyttes av uvedkommende. 

PERSONOPPLYSNINGER

I følge loven må vi be deg om å samtykke til at vi behandler opplysninger om deg. Virre Vapp a.s  er ansvarlige for behandlingen av de personopplysningene du som kunde gir oss. Dine personopplysninger brukes for å kunne administrere dine kjøp og i markedsøyemed. Virre Vapp vil ikke gi ut dine personopplysninger til tredje part i markedsøyemed uten ditt samtykke.   

Du har rett til, etter begjæring, å ta del i de personopplysningene som finnes registrert om deg. Dersom de er feilaktige, ufullstendige eller irrelevante, har du rett til å begjære at opplysningene skal rettes eller slettes. 

FORCE MAJEURE

Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for Virre Vapp å oppfylle sine forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure, opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer.  Som Force Majeure regnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.